Identyfikacja wizualna przez logo to podstawa sukcesu

Identyfikacja wizualna przez logo to podstawa sukcesu

W telewizji, w internecie, w gazetach czy nawet na bilbordach i plakatach, jesteśmy ciągle atakowani reklamami firm ze wszystkich możliwych branż tylko po to, aby kupić ich produkt. Przez ostatnie dziesięciolecia, marketing zrobił niesamowity skok rozwojowy. Znaczenie hasła: reklama dźwignią handlu, nabrało głębokiego znaczenia.

Po czym zidentyfikować każdą firmę?

identyfikacja wizualna dla firmOd dawna wiadomo, że na rynku wiodą prym firmy, które są rozpoznawalne i mają świetne zaplecze marketingowe, które im gwarantuje ciągły, nieprzerwany zbyt. Nie wystarczy mieć dobry produkt, trzeba go umieć jeszcze sprzedać, bo konkurencja nie śpi i każdego dnia depcze nam po piętach. Identyfikacja wizualna dla firm z branży spożywczej jest bardzo ważna, bo wielu klientów wkładając do koszyka zakupowego swój ulubiony serek czy szynkę, kieruje się logiem firmy. Każdy z nas ma swoją ulubioną firmę kosmetyczną, spożywczą czy technologiczną. Kierujemy się wizualnym znakiem firmy, który niewątpliwie łączymy z jakością produktu, który nabywamy. Pod logiem znanych firm, stoi nie tylko świetny produkt, ale także renoma, poczucie wyjątkowości, że wybieramy właśnie ten, najlepszy produkt, który wcale nie jest najtańszy. Identyfikacji wizualnej poświęcamy zazwyczaj parę sekund, po tym czasie już wiemy z jaką firmą mamy do czynienia i czy podświadomie chcemy nabyć jej produkty. Wbrew pozorom proces zakupowy jest bardzo złożony i skomplikowany, bo wiele czynników się na niego składa, a dobry przedsiębiorca musi to wiedzieć i zadbać o każdy szczegół swojego wizerunku.

Dla firm rozpoznawalność wizualna jest bardzo ważna, bo przyczynia się do zwiększenia sprzedaży poprzez znajomość loga. Klienci często mają podświadomie zakodowane, że właśnie ta a nie inna firma jest najlepsza, bo jej działania marketingowe wpłynęły na takie nasze postrzeganie.